Webbplats logotyp
Varningsmeddelande

SRV använder cookies (kakor) för att se till att du får så bra service som möjligt på srvatervinning.se. Om du forsätter att använda vår hemsida godkänner du användningen av cookies. Läs mer

Byter företaget ägare?

Du som ska ta över ett företag eller nyligen sålt till en ny ägare kan enkelt göra ett ägarbyte som säkerställer att sophämtningen fortsätter som vanligt!

OBS! Från och med 1 januari 2020 blir det upp till dig som kund att göra upp om eventuella fakturor med den nya ägaren.

Anmäl ägarbyte, företag


Uppgifter om tidigare företag




Uppgifter om nytt företag








Information om fastigheten och dess användning
Har du fler än en adress som du önskar ha sophämtning på fyller du bara i formuläret igen med nästa hämtställeadress.
Fakturafrågor
SRV fakturerar sophämtningen i början på året för året-runt-hämtning och i början på sommaren för sommarhämtning och önskar veta om gamla och nya ägaren gör upp om fakturan för innevarande år.
Uppgörelse * (obligatorisk)
Uppgörelse


OBS! Du som gör ett ägarbyte från 1 oktober måste själv göra upp med den nya ägaren om din redan inbetalda avfallstaxa för resterande månader på året.

Anmälan inskickad av * (obligatorisk)
Anmälan inskickad av